linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Nu drar vi!

Kategori: Allmänt

Då var det dags igen nu då, imorgon så sticker vi till Florida och Miami! Behöver jag ens säga hur taggad jag är eller? Näe, trodde inte det!
Så väskan är nu packad och jag drar strax till Emilia för att spendera natten där innan vi drar ner imorgon! Crazy är vad det är.
Så det kanske blir något inlägg från mobilen medans vi är där nere, annars så får ni nöja er med Facebook och sen när jag kommer hem igen!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hoppas ni får en underbar semester <3 Njut ha skoj och var rädda om er :) Ser fram emot uppdateringar är du är tillbaka :) Love mamma

    2013-08-06 | 19:08:12

Kommentera inlägget här: