linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Ännu en helg!

Kategori: Allmänt

Det är ju helt sjukt vad snabbt dagarna går ibland alltså. Har varit här i över nio månader nu, vilket innebär att det inte är så långt tid kvar alls faktiskt. 
 
Så denna helgen har iprincip bara flöget förbi, ungefär som alla andra helger då alltså!
Fredagen spenderades hos frugan med Tacoskväll och skräckis! Sedan så stanna jag kvar och spendera natten där. Lördagen så drog vi till Revere Beach lite utanför Boston. Jag, Emilia och Jesi var där innan vi åkte hem och käka lite mat på burlington mall. Sedan drog jag mig hemåt för att få lite sömn innan söndagen. Söndagen som återigen bjöd på ett besök på Six Flags. Denna gången så var hela gänget med. Lite oroliga blev vi dock när vi var 5 minuter därifrån och det började regna, men vi hade tur och det blev inget utan vi klarade oss hela dagen! 
Sedan så var det bara att sova när man kom hem. Lite trött var man ju liksom!
men allt som allt så var det en toppen helg helt enkelt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: