linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

och så drar vi till Maine!

Kategori: Allmänt

Upp inte fullt så tidigt, men inte sent heller då flyget gick 10. På planet och sedan mot Boston, väl där så blev vi upphämtade och körda till Chrille där jag hade min bil, hoppa in i bilen och sedan bege sig upp mot Maine där T och S är med Mormor och morfar samt deras kusiner och mamma och pappa. Jag mötte upp dem på ett nöjesfält där vi spendera några timmar innan vi begav oss hem till huset som de hade hyrt. Kex, Vin och ost blev det till kvällsmat, gud vad jag älskar det alltså. Dagen efter spenderades vid sjön och senare på kvällen så åke vi och spela minigolf för att sedan åka och äta middag vid havet. Tillbaka hem igen och lite mer vin innan sängen kallade. Dagen efter så var det dags att packa ihop sakerna för att sedan köra hemåt. Helgen blev en väldigt lugn en, enda jag gjorde hela lördagen var att sova och söndagen bjöd på brunch på Johnnys för att sen dra och kajaka med Louise och Kristoffer. Lite chill hemma hos Louise innan kvällen slutade hemma i min säng.
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Låter helt fantastiskt :)) Hälsa S, T B & T så gott. Hade så gärna hälsat på igen. miss you love mamma

    2013-08-06 | 19:10:43

Kommentera inlägget här: