linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Tankar!

Kategori: Allmänt

Gud, får panik på mitt huvud ibland alltså. Så många tankar som rullar runt där inne! Helt galet alltså.
Så medans jag tänker på alla tankar så kollar jag på OZ The Great and Powerful och äter godisnappar och känner mig som 10 igen.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    vad gott med godisnappar :) dock gissar jag att dom är i din smak nu och inte min, lagom hårda alltså ;) Hoppas det inte blev för mycket tankar bara <3

    Svar: Nej, de har inte velat bli mjuka, vilka förrädare du köpte till mig alltså! :( :( nej då! :D <3
    Linus

    2013-06-13 | 07:44:33

Kommentera inlägget här: