linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Och äntligen är vi ikapp!

Kategori: Allmänt

Efter helgen i Maine så började jag att jobba igen. Inte kul, men kan inte direkt klaga på den första dagen, ungarna hade sovit över hos grannen och enda gånger jag såg någon var när T kom för att hämta sin dator vid 9 på morgonen och sen när jag kallade hem dem vid 4. Så kan inte klaga. De har spenderat mycket tid hos grannarna första veckan, vi var och måla keramik, ungarna målade vars en mugg. Denna veckan så har grannarna varit på semester, vilket har inneburit att jag faktiskt måste ha jobbat. Vi var och bade en dag, åkte till gymmet en dag, vi spela brädspel och annat roligt. Sedan så avslutade vi sista jobbdagen innan nästa semester med att åka och spela lasertag, ungefär som lazerdome. Hämta deras muggar som var färdiga och sen hem igen. Nu har jag då officiellt gått på semester igen. Kvällen blir bara en lugn hemmakväll då jag har dragit på mig en förkylning och vill inte förvärra det nu när jag drar till Miami på måndag. Crazy!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: