linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Annandagen!

Kategori: Allmänt

Tog en skön sovmorgon till strax efter 10, sen ner och käka lite frukost och umgås med "släkten" innan det var dags för dem att åka hem till respektive, fast innan dess så "snodde" min vp "min" bil för hans gick sönder när vi kom hem från julafton, då den inte starta när han skulle köra hem från oss, och det var tyvärr något fel med motorn så det kommer kosta honom 8000dollar att fixa. Helt galet alltså! Plus att han fick reda på att hans mormor gick bort på juldagen, så inte en så rolig jul för honom. Så det blev för honom att försöka hitta ett flyg ner till florida för han skall åka imorgon torsdag. Tråkigt för honom :(
För min del så blev det bara chillande framför datorn med pokemon hela dagen.
 
Kom på att till sommaren så skall jag hoppa fallskärm då jag köpte ett hopp (eller hur man säger det) igår kväll. Så det skall bli grymt himla skoj alltså. Längtar så till sommaren nu!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: