linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Bla bla bla!

Kategori: Allmänt

Just nu så känns det mesta ganska tråkigt. 
Fick dock packet från mamma och elias idag och det gjorde det lite roligare. 
Sen är det snart jul också så det skall bli skoj.
 
Fast annars så är det mesta ganska dött. Mest för att jag inte kan träna pga min fot, har typ inte tränat på mer än en månad nu. Suger hur mycket som helst. Så skall besöka farbror doktor imorgon och se vad han säger om lilla tåssingen. Kapa av den, så slipper jag ha problem med den igen, det är vad jag säger...
 
Får leva tillbaka på minnena från helgen och Jingleball konserten för två veckor sen. Det var nice det!
Bästa bandet jag har sett live någonsin!
The wanted!
 
 
Så snart förhoppningsvis får jag upp ångan igen. Förhoppningsvis imorgon då det förhoppningsvis blir klart med vad som händer under Nyår. Need some good news right now.
 
PS. det är inte hemlängtan utan bara tristess.
 
Peace Out!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ps det är det nog visst det liiite grann ;) nejdå jag bara skojade, kul att du fick vårt paket idag iallafall :) Hoppas allt går bra hos doktorn idag så du kan komma igång igen. Vi hörs snart :) kram

    2012-12-18 | 09:22:06

Kommentera inlägget här: