linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Chillaxing time!

Kategori: Allmänt

Idag har varit en riktigt chillax dag.
Kollat på pokemon hela dagen samtidigt som jag har tvättat och passat upp på T. Han är mycket bättre idag vilket är bra. Får se om han skall till skolan imorgon. Hoppas det, så jag får lite lugn och ro här hemma haha.
 
Avslutade kvällen med att sticka hem till Florian som jag skrev tidigare. Blev lite pizza och sen dags att se på Pitch Perfect! Typ den bästa filmen ever. Love it. Älskar acapella och musikalfilmer. Just love them!
 
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: