linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Dan före dan!

Kategori: Allmänt

Eller ja, för mig så är det dan för dan för dan, eftersom allt det roliga sker på juldagen här.
Fira dock dan före dan idag med att åka på christmas brunch. Det enda juliga där fanns var julskinka, ingen sill eller potatis eller något. Tur att jag har min egen sill att äta då till imorgon och på juldagen.
Ikväll så väntar det middag någonstans i Natick, men innan dess så skall jag jobba lite medans mina vf fixar det sista med presenterna och jag skall också fixa det sista med mina klappar innan jag drar till natick.
 
På brunchen var där en kör som sjöng massa julsånger, det var lite mysigt faktiskt. Det enda som saknas just nu är den riktiga julkänslan, och det jag saknar då är snön. Grymt tråkigt att den inte har kommit än, hade varit väldigt mysigt om det hade kommit lite snö imorgon och på tisdag så man får lite julkänsla.
 
 
Fick även skypa lite med farmor och farfar samt pappa och co innan vi åkte till brunchen!
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: