linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Fredag fredag, måste komma ner på fredag!

Kategori: Allmänt

Ytterligare en fredag.
En väldigt lätt fredag också kan jag säga.
Vakna imorse och behövde inte köra T till skolan för vm skulle tydligen vara ledig idag. Så det var ju nice ju :)
La i sängen och kolla ikapp på julkalendern, sen så skypa jag lite med Elias, och Alex. Tog bara 3 månader för oss att prata, fast bättre sent än aldrig brukar man ju säga. Så nu skall vi tydligen prata en gång i kvartalet ( alltså var tredje månad) 
Sen hann jag bara hämta T och när jag kommer hem så kommer min vm också hem så då var dagens jobb avslutat. Efter 30 minuter så var det slut.
Så nu sitter vi och kollar på sista avsnittet av Solsidan säsong 3.
 
 
Peace Out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Men hoppsan har brodern äntligen lyckats höra av sig, det var ju skoj :) Vet dock att han bryr sig och tänker på dig ofta även om han inte hör av sig :)
    Det låter som att efter en sådan hård evslutning på veckan så går nog det mesta av helgen åt till att återhämta sig ;) Hoppas iallafall att du får en riktigt mysig helg. Love you

    2012-12-15 | 07:47:58

Kommentera inlägget här: