linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Heya Barbie, Hey Ken

Kategori: Allmänt

I'm a barbie girl, in a barbie world. Life in plastic it's fantastic. You can brush my hair, undress me everywere, imaginaton life is your creation.
 
Eller inte, men det spenderare jag i alla fall morgonen med. Att leka med Barbies med Ebba och hennes värdbarn. 
Sen bar det av mot Natick Mall för att möta upp Fanny och Louise! Dock så har jag fått en inflammation i tån så jag fick hoppa runt utan sko hela rundan och var 5 sekund så kändes det som om någon försökte dra ut nagel från tån på mig. Mindre skönt. När vi skulle gå så tänkte jag att jag skulle ta på mig skon igen, ha. Det var bara att glömma, den var för stor för att få i skon.
 
Kan förstå varför haha!
 
Efter lite omplåstring såg den ut såhär
 
Sen lite lördagsmys innan det var dags att köra hem och sova lite!
Emilia och Jag- Bara för att!
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: