linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Ice Ice Baby!

Kategori: Allmänt

Igår kväll och inatt har det varit kallt. Så pass kallt så att jag vaknar av ett sms från min vm som säger att skolan är framflyttad 2 timmar. Tänkte att där var hur mycket snö som helst, fast när jag kollar ut genom fönstret så är det knappt vit. Fast tydligen så har det regnat hela natten och allt har fröset. Så vill man åka skridskor så är det bara att ta på dem och ut på gatan. Så jag fick inte köra till skolan heller idag. Börjar dock blir varmare nu under dagen så att vägarna tinar upp lite, så att jag kan köra om hämta T snart.
 
Nu fattas bara snön så är julkänslan snart här också!
 
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: