linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Jingelball 2012 at TD Garden = Awesome!

Kategori: Allmänt

Precis kommit hem från Boston där jag var och såg Jingelball med Fanny :)
Det var en helt grym kväll som avslutades med girlidol number 1- Justin Bieber.
När han började sjunga så lyfte nästan taket på arenan, helt sjukt ar det alltså! Men ack så roligt vi hade!
Det konstigaste var dock att man får tydligen inte ha kameror med sig in på konserterna här. Grymt skumt alltså. Så när jag skulle gå in genom säkerheteskontrollerna så blev jag stoppad pga kameran. Fick dock komma in som tur var, med kameran. Men tydigen så har man inte med sig sina kameror här, utan man tar alla bilder med mobilen.
 
 
 
Alex Clare
Roligaste med han var att låten är Fannys favorit, men hon visste inte ens att han skulle komma haha!
 
Ed Sheeran- Grymt bra artist!
 
 
Karmen
 
 
The wanted- Tror nog att de är mitt favorit band för tillfället, har alltid gillat dem sen jag fick nyss om dem, men att få se dem live gjorde bara att jag gillar dem ännu mer.
 
Grymt bra alltså!
 
Sedan var det dags för Train!
 
 
 
 
Självklart så hade de sparat det bästa till sist- Justin Bieber förstås!
Helt himla galet alltså, Om vi säger att där var 10000 människor där inne, så var nog 9500 av dem tjejer som skulle se Justin, plus jag förstås haha :) Och när han kom ut så börja alla hoppa så det kändes som om man skulle ramla igenom golvet eller något.
Han var dock grymt bra :)
 
 
 
Denna är till dig Ida! :)
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: