linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Julafton imorgon!

Kategori: Allmänt

Det är inte klokt att det redan är julafton imorgon. Att jag har varit här i 3.5 månader och att det är JUL. Jag fattar inte riktigt det dock. Skall på jullunch hos min vm släktingar imorgon någonstans i New York state! Två timmar dit,  luncha och umgås lite, sen två timmar tillbaka igen. Sen får jag se vad som händer på kvällen.
Fast det där med julkänsla vet jag inte om jag har. Den är inte här i alla fall. Tror jag lämna den i jullådorna hemma i Sverige!
 
Nu är det dags att sova innan man skall upp imorgon!
 
 
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: