linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Juldagen!

Kategori: Allmänt

Så 7.30 knacka det på dörren och in kom jultomten. Nej inte riktigt men T kom in och väckte alla. 
Sen fixa vm och vp lite innan vi fick komma ner. Fullt fart ner och öpnna massa julklappar.
T fick en dator av tomten och massa andra saker av oss. Av mig fick han en legotransformer.
S fick en elgitarr och en massa andra saker och av mig så fick han ett par stora hörlurar. Det verka nästan som om han var mest glad för dem av allt. Så det känns väldigt bra att han gilla dem så mycket! :) Alltid roligt!
Själv så fick jag tre presentkort från familjen. 50 dollar på abercrombie, 50 på hollister och 50 på cheesecake factory. 1 halsband från Elias och två armband från mamma, håkan och syskonen. Tack så mycket för det säger jag bara. Let the shopping begin.
Sen så kom vm föräldrar och då var det dags för paket igen. Även jag fick ett litet paket. 50 dollar på abercrombie. Grymt nice. Så de fick ett marabou med daim i för att jag vet att min vmm gillar det. Litet i jämförelse, men tanken som räknas!
Sen så kom där fram lite snacks som jag åt mig lite för mätt på. 
Sen så var det dags för vm syster och familj att komma och hälsa på, och då var det dags att fixa det sista med maten. Och vilken snäll familj man har som köpte en julskinka bara för att jag ville ha det. Så det blev både julskinka och kalkon och massa andra godsaker. Har hittat en ny favoriträtt, annanasgratäng. Grymt gott alltså! Plus några glas vin blev det under dagen också. Börjar gilla det mer och mer nu sen jag kom hit, eftersom det är det som alltid finns hemma och dricks när det kommer till alcohol. 
Efter maten så var barnen otåliga för där fanns fortfarande oöppnade presenter under granen. Så efter lite mer klappar så var barnen trötta och jag fick ytterligare ett presentkort på 30 dollar på abercrombie. 
Så denna dagen sluta med 180 dollar i presentkort att shoppa kläder för. Kan ju inte direkt klaga på det.
Sen var det dags att kolla på lite julprogram och då var det "Ett päron till farsa firar jul" Sen var det dags att gå och lägga sig då man var ganska trött.
 
Bildbomb.
Här har ni presentkorts kavalkaden!
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: