linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Package time!

Kategori: Allmänt

Hann med lite skypning med farmor och farfar idag!
Efter tre månader så fick de se min värdfamilj (utom min värdpappa). Så nu blev de nöjda också!
Och till svar på det så tyckte min värdmamma att ni var supergulliga. Fast hur kan man inte tycka det liksom ? :) <3
 
Sen så när min värdpappa kom så hitta han ett packet på trappen. Och det var ert packet farmor och farfar!
Tack så himla mycket, och strumpor också, så nu slipper jag frysa om fötterna också :)
Älskar att få packet, love love love :)
 
Tack farmor och farfar- Älskar er! <3
 
 
Peace Out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Men vad härligt :) Det var ju bästa julklappen för farmor och farfar att äntligen få se din familj :) Kanske en annan också har tur någon gång ;) Vilken toppendag för både dom och sen då för dig :) Nu kan du frossa ordentligt i godsaker :) Det gick ju snabbt och smidigt att få det paketet levererat <3 Kanske kanske det kommer fler överraskningar , vem vet.
    Vet iallafall att jag älskar dig <3 Hälsa vf så gott. kramis

    Svar: Ja, det kan nog fixas skulle jag tro. Du har redan blivit avslöjad där mamma :)
    Linus

    2012-12-15 | 07:55:34

Kommentera inlägget här: