linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Saturday=Boston

Kategori: Allmänt

Have to come back to old habits. Boston once a week. 
Idag var det dags för att dra in dit igen och idag var det med Therese och Sabina!
Vandra runt lite. In i lite affärer, lite juklapps inhandling. 
Sen blev det latelunch på Unos ( Love that place!) Vi hade en ganska rolig servitör så precis innan vi gick därifrån så lämnade vi Sabinas nummer på en servett och skrev "Call me maybe" Och vet ni vad, han hörde av sig igen! :) :) Matchmaking Linus har ni här!
 
 
Sen lite mer shopping och sen bar det av hemåt för lite avlastning och sen bar det vidare till Natick Mall för att strosa runt bland allt folket där som skulle handla julklappar, typ alla kändes det som haha!
Där hitta vi även lite andra trevligtheter och roligheter hihi!
 
This is for you mommy :)
 
Sen bar det hem till Therese igen för att lämna av oss och jag körde hem till mig. 
Sitter nu framför datorn och kollar på Pokemon och bloggar samtidigt!
 
 
Imorgon är det dags för julbrunch med familjen, sen får vi se vad som händer!
 
Peace Out!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tack hjärtat för den fina bilden :) Visade den för Madicken och då sa hon: en sån hund har Filippa haft en Tillyhund :) kram mitt hjärta

    2012-12-25 | 09:49:17

Kommentera inlägget här: