linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Söndagsmys!

Kategori: Allmänt

Körde och lämna tillbaka alla julklapparna som jag inte villa ha längre och fick lite extra cash i fickan vilket alltid känns bra! Sen mötte jag upp Louise och Fanny på Natick Mall för att ha lite middag på cheesecake factory! Älskar det stället och känns som att jag äter där varenda gång jag är i Natick alltså!
Beställde en nachotallrik som alla tre åt av och blev mätta på ( och det var bara en förrätt) Sen anslut Tessan och Sabina. Så då blev det cheesecake time innan vi drog oss hemåt.

Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: