linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Up to date!

Kategori: Allmänt

Nu har jag knapat in till verkligheten igen och "börjat jobba" igen efter några dagars ledighet.
Eftersom killarna är hos grannarna så är jag hemma själv med hunden. 
Fick dock ett litet skottningsuppdrag av min vm, rensa uppfarten så att det inte fryser till och blir svårt att komma in. Var dock lite hungrig så fick gå in och värma lite mat för att fylla på energin för att strax gå ut och fortsätta lite till innan det blir för mörkt och jobbigt att göra det. 
Fick även gjort lite rehab träning imorse och lite mera träning med skottningen. 
Kan verkligen förstå varför Håkan är så trött efter han har skottat, skulle varit skönt att haft honom här så han kunde skotta lite haha! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: