linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Very bad at posting!

Kategori: Allmänt

Eventhough I have very much spare time, the time I have just seems to fly by for some reason. So thats why there has been very few post lately. And the weekends are always busy since I'm allover the place then, to do as much as possible in the smallest amount of time that I possibly can. And I guess that there's no use in saying that I shall be better at it, since I know that I cant keep that promise, but I'll do my very best.
 
Även fast jag har mycket fritid så verkar det som om tiden bara flyger förbi. Det är anledningen till varför det har blivit så dåligt uppdaterat här inne. Dels för att det på något sätt alltid blir så stressigt på helgerna, skall ju vara på alla platser samtidigt. Det blir jobbigt ibland alltså. Så det är inte lönt att säga att det inte skall hända igen, för det vet jag att jag inte kan hålla, men jag skall försöka att göra mitt bästa med att förhindra det. Och det börjar nu med ett gäng inlägg idag och imorgon.
 
 
Peace Out!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det enda man kan göra är sitt bästa :) Vilka fina bilder du tagit. kram

    2012-12-11 | 06:39:08

Kommentera inlägget här: