linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Work all day!

Kategori: Allmänt

Idag blir det en heldag med jobb, ungefär för att lillkillen har kräkt hela natten, fick dock sovmorgon för att min vm tog hand om honom nu på morgonen. Hon är fortfarande hemma, men skall snart till jobb så det blir en lite längre dag idag.
Så sitter på mitt rum och kollar på pokemon för att hålla koll på T så att inget händer eller så att jag är redo när något händer.
Får bara hoppas att han blir frisk snabbt så han inte är sjuk under julen. Det vore väldigt tråkigt!
 
Peace Out!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Men stackaren då :( han har inte ätit för mycket choklad från dig då? ;) Hoppas han snart kryar på sig. Hälsa så gott . Kram

    2012-12-19 | 17:17:23

Kommentera inlägget här: