linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

20 November!

Kategori: Allmänt

Det är helt sjuk att det redan är den 20 november. Känns som om julen kom vilken dag som helst och att dessa 20 dagar bara har flugit förbi mig alltså. Vet inte riktigt vart de har tagit vägen. Men roligt har jag i alla fall haft!
 
Fick sluta tidigt idag då vp kom och hämta killarna för att de skall spendera natten hos honom då han inte kommer med oss till New York imorgon.
Jepp ni hörde rätt, jag skall till New York. Eller ja någonstans i staten New York, riktigt vart vet jag inte. Så det återstår att se imorgon, vart vi hamnar så att säga.
 
Det är tack vare Thanksgiving som vi åker ner dit, hela familjen skall vara samlad och umgås, och då kommer min barnaskara att öka från två till 4, så det blir lite extra jobb, men mycket skoj också förhoppningsvis :)
Så om jag inte uppdaterar under dessa dagarna ( fram tills på söndag) så beror på det på att jag inte har något internet. Men har jag det blir ni inte av med mig!
 
Nu skall jag snart bege mig till Acton för aupairmeeting ikväll igen.
 
Ha det bäst!
 
Försökte få lite hemmakänsla med köttbullar till lunch idag. Funka inte så bra, inte lika goda som mammas köttbullar!
 
 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hoppas du får en rolig vistelse i staten New york mitt hjärta <3 Hälsa vm så gott och sköt om dig.
    Tack för den komplimangen om köttbullarna, själv hade jag önskat att jag kunde skickat ner färska nygjorda tekakor till dig som en gåva från mamsen din men dom är nog inte så färska när dom kommer dit tyvärr :) kram

    Svar: Ja, några tekakor hade suttit väldigt bra ska du veta :)Hugs and kisses <3
    Linus

    2012-11-21 | 06:50:59

Kommentera inlägget här: