linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Amerikanska bilförare. Del 2

Kategori: Allmänt

Irriterande!
Står och väntar i bilkön för att hämta upp T från skolan.
Igår så höll jag på att svänga runder och då kommer där en idiot och svänger snävt framför mig bara så hon kan stå före mig i kön. Hade bra lust att gå ut och blockera bilen så hon inte kunde köra någonstans. Som tur är gjorde jag inte det :P
Sen idag så stod vi och vänta och bilarna började röra på sig. En bil stod parkerad i kön och en bil stod på andra sidan av vägen. Bilen på andra sidan börja röra på sig när kön rörde på sig. För att tränga sig före 10 bilar som stod stilla pågrund av den parkerade bilen. Får krupp på människor ibland alltså!

Kommentarer

  • Elias säger:

    Road rage?;)

    Svar: Jepp, men bara lite :P
    Linus

    2012-11-02 | 21:42:22

Kommentera inlägget här: