linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Bokläsning och konsert!

Kategori: Allmänt

 Kände inte alls för att köra till gymmet idag för jag var så himla trött ( hmmm, jag undrar verkligen varför alltså ?? ) Så jag satte på lite zumba på datorn och dansa lite här hemma medans jag tvättade!
Sen plocka jag fram min bok som jag lyckades läsa klart utan några större problem. 
Det går snabbt om boken är bra. ju :) Så nu är det lite sorligt för nu är historien slut liksom. Läste de första tre böckerna för 2-3 år sen i Sverige och hade nästan glömt att de fanns innan jag såg författaren i en bokaffär här i USA och så visade det sig att S hade alla böckerna i hans garderob. Så de låna jag liksom!
Får se vad jag hittar för bok nu då!
 
När boken var slut läst så var det dags för att åka till T's skola för att se på hans höstkonsert!
Den var väldigt bra faktiskt! Alla var så synkade och det var riktigt trevligt faktiskt. Det varade bara i 20 minuter men ändå.
 
 
Nu sitter jag i sängen och käkar marabou choklad hjärtan och bloggar lite! 
Fast nu har jag snart Mr. Sandman på besök så skall göra mig redo för sängen!
 
Peace Out!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Härligt med bra böcker som man bara vill läsa mer av hela tiden :) Vad kul med konsert, nu blev väl T glad att du var där och tittade på honom :) Själv ska vi gå på riddardubbning i kyrkan imorgon då filippas klass ska bli dubbade till riddare efter att ha gått riddarskola under 8 veckor tror jag, det ska bli kul :) Hoppas du fick sova gott iallafall <3

    2012-11-20 | 06:44:02

Kommentera inlägget här: