linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Boston ofc!

Kategori: Allmänt

Kom hem vid halv två från bion. Tog en sovmorgon till halv 11 och sen var det bara att åka till Erna för att hämta upp henne för sen vidare till Adelinas place för att ta sig vidare in mot Boston. Mötte upp några tyska tjejer (ofcourse, varför skulle de inte vara tyskar liksom?, de har ju bara invaderat hela Massachusetts! )
Vi fixade några ärende innan vi bestämde oss för att vi var så kallade starving ( i brist på det svenska ordet)
Mot UNO's blev det då. 
Tog en smarrig sallad i ett försök att vara nyttig, vilket förstördes av en halvtokej efterrätts langos/pizza med jordgubbar, vaniljglass och chokladsås.
Chicken tenders, peppers and honey mustard chopped sallad!
Strawberry and vanillla icecream pizza!
 
Sen promenerade vi runt lite i Boston och kylan, innan vi drog oss tillbaka till en av tyskarnas hus. Sen var det äventyret över då jag åkte vidare.
 
Peace Out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Den efterrätten såg inte ut att gå av för hackor precis :))

    2012-11-20 | 06:47:27

Kommentera inlägget här: