linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

El presidente!

Kategori: Allmänt

Snabb summering från den gångna helgen!
Lördagen spenderades i Boston med lite planlöst omkring vandrande innan vi hitta hem till Dave som har den fetaste lägenheten någoonsin. Gigantiskt stor och en grym utsikt över iprincip hela Boston!
Sen åkte vi hem till Erna för att hämta bilen för att bege oss till Concord, NH för att spendera natten i bilen så vi kan se presidenten på söndagen! :P Och Bill Clinton! Yayy :) Fast först ett "toastopp" i medford innan vi drog vidare mitt i natten för att hitta en parkeringsplats att sova på!
6:00 ringde klockan för att köra och hitta en ny parkeringsplats närmre presidenten för att stå i kö i converse, chinos och jacka i 2 grader i cirka 2 timmar för att sedan stå och vänta på att presidenten skulle komma i ytterligare 1.5 timme. Fast jag frös bara om fötterna så det var ganska bra ju!
Sen hitta bilen igen för att ta sig hemåt och dumpa av Adelina och Erna innan jag fick komma hem. 
Sen var det bara att vara lite social med familjen innan jag somna. Halv nio och hade kunnat sova länge imorse, men T kom in och väckte mig 7.15 ( Hela 7 minuter innan klockan ringer ) :( Inte roligt haha!
Här kommer helgen i bilder!


Bilderna är inte iordning. Men who really cares when your having fun :P
Peace out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ser ut som ni hade roligt, var det inte kallt att sova i bilen ? Fick ni se Obama eller? Det måste vara en upplevelse att vara där över i detta nu , stort med val i staterna. Skönt att T väckte dig, inte kan man ligga och sova bort hela dagarna ;) kram

    2012-11-06 | 06:36:22

Kommentera inlägget här: