linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Four more years in America!

Kategori: USA

Jepp, det är sant. Kommer stanna i USA i 4 år till.
Alltså inte jag. Men president Obama som skall vara president i fyra år till. Det måste ha varit mitt stöd i söndags som gjorde att han vann alltså. Jag kände att om jag fryser tårna av mig så kommer han vinna. Och det gjorde han också :P
Även fast jag utan större problem hade kunnat stanna i USA fyra år till så är det Obama jag pratar om.
Four more years för Obama och äntligen kan jag få gå och lägga mig efter att ha följt valet med spänning hela kvällen!

Då får vi se hur USA kommer att se ut efter dessa fyra åren nu då!

Nu kommer snart Mr. Sandman och hälsar på mig.
Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

  • mamma säger:

    ånej det räcker med att Obama stannar så länge, du får nog pallra dig hem igen nästa år tycker vi nog allt <3
    Måste har varit extra kul att följa valet nu när du är på plats, och såklart gjorde dina frusna tår skillnad:)) Kram kram och hoppas du fick en god natts sömn <3

    Svar: Så det tycker ni vaa ? :)The difference is in the toes :) Always the toes :) :)
    Linus

    2012-11-07 | 06:48:52

Kommentera inlägget här: