linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Friday!

Kategori: Allmänt

S kom precis hem från skolan och snart skall jag hämta T från skolan.
Fredag i dag så jag lär nog knappt se T för han lär försvinna över till grannarna, dock så blir S hemma för han får inte gå över. Så jag får underhålla honom eller något!
 
Hann med en runda på gymmet imorse också, mellan tvättarna. har kommit på varför jag har fått så ont i mina fötter. Mina skor är tydligen för små, så det får bli att köra och handla nya skor nästa vecka eller veckan efter det. Så jag kan träna ordentligt!
 
Sen eftersom det är fredag så är det ju också helg och då innebär det ledig för mig ikväll och då skall jag och se på Twilight, sista filmen och sen blir det förhoppningsvis en utgång på en klubb i grannstaden. Får se om det blir det eller inte. Nu är det dags att jobba!
 
Peace Out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad skönt när man kommer på en lösning på ett problem och det kan åtgärdas ganska lätt :) Hoppas din fredag var riktigt bra :) Kram hjärtat

    2012-11-18 | 11:26:46

Kommentera inlägget här: