linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

FROZEN!

Kategori: Allmänt

Its really getting colder outside right now, or it could be because we only have like 17-18 degress celsius in the house, so I'm going around like a icecube. So a nice warm fire would really be in place. But I dont think that would happen tonight. So I just have to wrap myself up in a blanket or something. 
Soon its time to work for a couple of hours!
 
See ya!
 
Peace Out!
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Fy vad kallt ,fryser bara jag läser hur kallt det är inomhus hos er, men det ser inte kallt ut ute?
    Här har äntligen snön kommit och det är -4,5 ute. Det gäller att klä sig. Det blir nog kyligare på söndag då det är julskyltning i byn och vi ska stå i ett par timmar och sälja grejor för filippas klass och dom har lovat-14 brrr
    puss och kram

    2012-11-30 | 06:58:51

Kommentera inlägget här: