linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Helgens bravader! Fredag!

Kategori: Au Pair

När vm kom hem från jobb så var det bara att byta om för att köra och lämna killarna hos vp som skulle ha dem över natten för att sedan köra till Therese för samåkning till Cheesecake factory i Newton för lite kalas för Sabina som har fyllt 21! Yeeeaaaah!!!!! 
Fast var tvungen att köra inom Victoria Secrets för att köpa en present till henne från mig och Therese. Allting tog förstås mycket längre tid än vad jag trodde så jag var typ 30 minuter försenad till Therese så vi blev 30 minuter sen till CF, som tur var så var tyskarna ytterligare 30 minuter sena. Grymt speciella tyskar alltså! Inga jag har planer på att träffa igen alltså :)
Fast vi svenskar hade trevligt i alla fall.
Sen så drog Simone och Sabina ut i Boston och jag, Therese och Louise (19 åringarna) drog hem till therese och käka cheesecake, kolla på youtube klipp hela kvällen. Mycket trevligt var det :)
Sen var det dags att köra hem för att sova!
 
Bilden är snodd från Sabina :)
 
 
Peace Out!
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Låter som om du haft en avkopplande helg iallafall. Så nu måste du vara utvilad och pigg ;) Skönt att ni hittar på saker och har trevligt. Kram

    2012-11-13 | 06:43:32

Kommentera inlägget här: