linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Helgens bravader! Söndag!

Kategori: Allmänt

Vakna 7.40 vilket innebar ungefär 5 timmars sömn vilket inte riktigt fungerar, gick in på mitt rum igen för att försöka somna om då klockan skulle ringa 9. Fast kommer bara in och stänger dörren innan T kommer in efter mig. Japp, där var den sovstunden borta, så ner för att kolla lite på tv med honom innan jag börja fixa till mig så att jag kunde köra sen.
Körde till Adelina place för att parkera där och sedan ta T'n in till boston för att gå på Cluster meeting på prudential center med de andra grupperna och för att träffa lite nytt folk. 
Vi trodde man skulle få gå ut men det var bara inomhus men jag fick några trevliga bilder ändå :) Så det var ju trevligt ju :)
Sen var tanken att vi skulle bowla, men vi var så hungriga så vi gick till Cheesecake factory istället för att äta och så kom alla bowlingmänniskorna dit för att att vi sedan skulle gå och bowla, men det var knäppt där. Inget bokningssystem och för att få tillgång till alla banor så var man tvungen att vara 21. Drygt!
 
Sen gick vi till ett annat ställe för att pröva där, men då var det grymt lång väntetid istället. Så vi vänta hela tiden innan vi åkte hem haha! Idioti egentligen men who cares liksom!
Vi hade trevligt i alla fall.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: