linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Learning to skateboard!

Kategori: Allmänt

Det är ganska bra att T är ganska sportig av sig. Han har änsålänge lärt mig att spela Amerikansk fotboll. Idag utöka vi det med lite baseboll och skateboard. Så vi får se vad jag kommer att kunna när jag kommer tillbaka till Sverige, kanske är bäst på allt! Eller inte, men vi kan ju alltid hoppas ju!
Och jag är den bästa mannyn de har haft! Det är bra det :)
 
Skateboardsmästaren!
Påväg mot domedagen. Jag kan inte stanna!
Hjääälp!
Sunset
Sunset
Sunset! 
Mixtrat lite med bilderna!
 
Nu är det dags för lite tv tittande med T!
 
Over and Out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Kanske bäst att ta hjälm på bästa mannyn;-) men det såg ju riktigt bra ut:-):-) vilken fin dag ni ser ut att ha haft. Hoppas ni fick en bra kväll med <3

    Svar: Ja, det är varit soligt och säkert 13-14grader idag. Riktigt skönt har det varit! Kvällen är ju nu mamma. Du har kväll, inte jag :)
    Linus

    2012-11-09 | 22:21:42
  • mamma säger:

    ja men jag trodde att du inte läste förrän imorgon :)

    Svar: HAHA, med mig vet man aldrig hehe :D
    Linus

    2012-11-10 | 07:55:03
  • Jakob Andersson säger:

    Svar: Tack! :) Ja, tröjan är verkligen värd varenda krona! :)

    2012-11-11 | 15:05:57
    Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag

Kommentera inlägget här: