linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

PJ-PARTY!

Kategori: Allmänt

Kvällen/natten/morgonen spenderades på Lenas place! 
Kom dit halv nio och möttes av Lena och Svenja och efter det så började resten av människorna att droppa in.
Emelie, Ludi, Heike, Frida, Ben, Andi och Mette, så vi var ett litet gäng och hennes supersöta hundar ofc. Som jag glömde ta kort på. Dock så skall jag kidnappa dessa hundarna som var Stephies hundar (tysken som jag var hos tidigare på kvällen )
Så sjukt söta, tjocka och helt underbara! Kan lätt kidnappa dem!
 
Det blev en del biljard, just dance och twister under kvällen. Och bara allmänt tjolande och timmarna gick och runt 3 så slockna de flesta när vi skulle kolla på film, kom typ 20 min in i filmen då sov alla utom Lena, Frida och jag så då satte de på en serie istället. Såg 2/3 av avsnittet innan jag somnade och vakna lagom tills det var slut för att alla sprang runt. Det hade blivit ett litet välidgt pinsamt missöde!
Så det var bara att vakna för att vara i vägen innan vi bestämde oss runt 6 tiden att vi skulle försöka få lite sömn, så jag och 4 tjejer såklart in till Lenas säng för att sova, så vi lyckades nog sova runt två timmar.
 
Sen vakna vi och prata lite skit i typ tre timmar innan alla börja droppa hem och så även jag.
 
 
Peace Out!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Låter som en härlig kväll / natt :) men du låt bli att kidnappa de där små sötnosarna, det finns ju redan en tjock söt och supergod Bandit när du kommer hem ;) love love

    2012-11-20 | 06:46:21

Kommentera inlägget här: