linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Que pasa?

Kategori: Allmänt

No habla suede!
For the rest of the year all my post are going to be in english! Just because!
Well, pretty much because I want to improve my english a bit more, specially my writing part!
 
But now its time to do other stuff! 
See ya!
 
PeAcE oUt! :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    But hallo ?? Then your mom have to be much better on her english ... men jag hoppas jag kan komentera på svenska än så länge iallafall ;) hugs and kisses

    Svar: Thats one of the points to, so you could get around when you get here :P Puss och kram!
    Linus

    2012-11-25 | 18:59:15

Kommentera inlägget här: