linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Regn!

Kategori: USA

Jag tror jag har fått med mig Skånes väder till Staterna, eller i alla fall skånes första snöväder. För då följs snön utav regn så nu är den mesta snön borta och det är ganska mycket slask överallt. Plus att allt blir väldigt väldigt blött väldigt väldigt snabbt. Men det är smällar man får ta att gå med blöta strumpor när killarna springer in med skorna utan att torka av dem eller ta av dem för den delen heller.

Haha, nu får vi se hur mycket snö vi har kvar i morgon eller om det är vattenpölar som är överallt istället för snön.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: