linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Sandys afterchocks!

Kategori: Allmänt

Now 8days later the afterchocks from Sandy is coming. That's at least what they are saying on the news. 
Just the fact that it's a snowstorm/miniblizzard just makes it feel as if it's actually November and that it's heading towards the winter. 
We'll just have to wait and see how it looks in the morning when we wake up. Are we going to be able to get out of the house or not ? Thats the question!
 
Peace out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Snööö vad härligt:) Tur du köpte ny vinterjacka nyss så du inte fryser, har du termisar också mitt hjärta ?? Här hemma är det -1,2 men tyvärr ingen snö :( Men vi hoppas verkligen det kommer!! Blir spännande att se hur mycket snö ni fått imorgon när du vaknat. Kramen

    2012-11-08 | 06:45:12

Kommentera inlägget här: