linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

So damn proud!

Kategori: Allmänt

Något som jag tycker är väldigt coolt med USA är att de är så grymt stolta över att vara Amerikanare.
Så fort nationalsången spelas så ställer de sig upp och sjunger med handen över hjärtat. Och de gör allt för att få sjunga den, tar varenda möjlighet de kan!
Tycker att det är så coolt alltså!
 
Det ser man nästan aldrig hända i Sverige, där vill man istället ändra den för den är kränkande mot invandrarna som kommer. Patetiskt!
 
 
 
Something thats really cool about the US is that they are so damn proud about being americans.
As soon as the national anthem starts playing de all rise and sing along with their hand crossed over their heart. And they take every chance they can get to sing the anthem.
Thats so cool and awesome!
 
And it's a pitty that that almost never happens in Sweden anymore, they want to change it cause a lot of immigrants think its offensive towards them. Pathetic!
 
 
Over and Out!
 

Kommentarer

  • annie säger:

    åh, ja, jag håller med dig!
    och för att inte tala om flaggan som de har typ överallt.
    byggarbetsplatser, jobbet, hemma, överallt!!
    svenska flaggan har ju en liten annan ton i Sverige om man säger så. knäppt!

    2012-11-22 | 05:22:59

Kommentera inlägget här: