linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Suprise Suprise!

Kategori: Allmänt

Dagen börja med att bli väckt 7 minuter innan klockan ringde av T sen kolla på Pokemon, som vi gör varje morgon innan det var dags att köra honom till skolan för att sedan köra hem och fixa till mig innan jag körde ner till Wrentham och en outlet där ( Me likey :P mucho mucho gusto! ) för att hitta en vinterjacka då kylan har hittat hit nu också :( 
Sen hem för att ta en powernap och spela lite WII innan killarna kom hem. 
Fixa, trixa och hålla på! Fick reda på att Håkan kommer få en rolig farsdag iallafall! Vilket resulterar i att jag kommer få det trevligt också. Mohahahahah Men det får ni inte veta nu! Hahahaha
Nu sitter jag med datorn i sängen för att snart krypa till kojs.
 
Här är jag nu i sängen min!
 
Ps. Fick ett överrraskningspacket på trappen idag! Av pappi och Nette med lite svenska godsaker och tidningar.
Mycket uppskattat så ni som läser detta för gärna inspireras :P
(Mamma raggsockor är ett het tips ) 
 
Nu säger jag. Kolla på sista bilden igen!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja det var en händelserik dag igår :) Snygga jackor, vilken blev det ??? Oj då vilken lycka med ett sådant paket förstår jag <3 hmmm vi får väl se vi får väl se .... love you mitt älskade hjärta <3 hoppas du fick sova gott!

    Svar: Det blev båda två faktiskt. För de är tillsammans. En dubbeljacka :D
    Linus

    2012-11-06 | 06:39:31

Kommentera inlägget här: