linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Twilight Breaking Dawn: Part 2

Kategori: Allmänt

När man ser en film så kan det ofta vara väldigt bra att se den första filmen eller delen först.
Gjorde samma misstag när jag för några veckor sen såg Taken 2, har aldrig sett ettan, men inte brydde jag mig.
Nu gjorde jag samma misstag igår. Var stensäker på att jag hade sett den första delen, men när filmen började så visade det sig att jag hade väldigt fel. Den filmen hade jag aldrig sett haha!
 
Den var dock väldigt bra och eftersom jag inte hade något att förvänta, då jag inte har läst böckerna eller något så var det ganska bra. Men gud vad många fjortisar där var. Man hade kunnat blunda igenom hela filmen för så fort något hände, någon dog eller blev skadad så skrek alla fjortisarna i biosalongen i förtvivlan. Eller när Jacob drog av sig tröjan så skrek alla igen. Det var så grymt fjantigt men ändå så grymt roligt att sitta och lyssna på haha.
Sen så åkte vi och käka Ben & Jerry i deras butik, sen så stängde dem och då åkte vi vidare till Mcdonalds och sen var det dags att åka hem för att få lite sömn.
 
Så nu sitter jag här och skriver och väntar på att tiden skall gå så jag kan köra till Natick för att sedan dra vidare in till Boston!
 
Peace Out!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Härligt :)

    2012-11-18 | 11:25:48

Kommentera inlägget här: