linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

3 veckor!

Kategori: Allmänt

Ganska precis tre veckor sen jag kom till familjen nu.
Allt känns fortfarande väldigt bra och livet rullar på även fast jag inte har så mycket att göra på dagarna än att träna och kolla på tv. Kunde ju varit värre så det finns inga anledningar att klaga.
Sen är det lång helg för killarna då de är lediga både fredag och måndag så mycket tid med dem nu! Får se hur vi skall roa dem nu då :)

Over and out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja det är inte klokt vad tiden går fort!! Hela 3 veckor redan?!?! Då är det ju bara 49 kvar ;) Fast jag tror dock att familjen kommer att vilja adoptera dig då <3 Så himla glad är jag över att du trivs och att allt går så bra. Du verkar ha fått en riktigt fin och go familj och dom bästa aupairen någonsin. Kram och massor av love love love

    2012-10-05 | 07:29:53

Kommentera inlägget här: