linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

99!

Kategori: Allmänt

Vm åkte på spakur idag så vp skall spendera natten här och han är inte så förtjust i att laga mat, eller så skall det gå väldigt snabbt när den lagas ( ungefär som mig då ) Så han hann knappt komma hem innan vi åkte igen för att äta på nintynine. En restaurang där allt kostar runt 10 dollar, jag hade en kyckling som var så grymt god plus ett halvt isbergssalladshuvud. Gott var det i alla fall!
 
Nu är det dags för sängen för imorgon är det zumba dags. Hall yaaa!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Gott med mat iallafall hus man sen fixar den har ju mindre betydelse ;) Lycka till med zumban idag!
    Å du vilken cool bild. hugs and kisses <3

    2012-10-18 | 06:49:21

Kommentera inlägget här: