linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Amerikanska bilförare!

Kategori: Allmänt

Ut på vägen och gasen i botten för att komma upp i hastigheten så snabbt som möjligt!
De blockerar gärna vägarna genom att ligga i snabbfilen men köra lika snabbt som långsamtfilen.
Grymt störigt, speciellt när de kör långsammare än vad de får, typ 45 på en 55 väg. Då blir man bara lite frustrerad!
 
Sen så tror jag att de glömde lära sig hur blinkersen fungerar. Typ var tredje människa använder dem. Helt otroligt alltså! Det skulle vara en av anledningarna till att jag inte vill bo här i staterna! Även fast mycket är väldigt lockande :)
 
Så att köra bil i USA är ofta väldigt roligt på något sätt, för att det är så nära till allt men ändå inte på något sätt haha. Min logik här alltså! Fast på samma sätt är det så oerhört frustrerande så det knappt är sant!
 
Tvungen att prata av mig lite :P

Kommentarer

  • mamma säger:

    Lite Linus svammel en helt vanlig dag :) hoppas det känns bättre imorgon. Love

    2012-11-01 | 09:38:10

Kommentera inlägget här: