linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Cheesecake factory!

Kategori: Au Pair

Lite uttråkad då min energi inte fick löpa amok imorse så ville jag ut från huset nu ikväll. 
Perfekt då att Erna skulle på middag i Natick så det var bara att hänka på.
Först var det tänkt sushi och sen blev det cheesecakefactory.
Blev en trevlig kväll där med god mat och trevligt sällskap.
 
Nu sitter man här hemma och väntar på att john blund skall komma med lite drömsand så jag kan sova, innan det väntar nya äventyr imorgon.
 
Poptarts- Har hört talas om dem, men aldrig smakat dem tills idag. Typ kex med glasyr och strössel på.
Dödligt goda.
Kvällens lunch.
French fries and parmesansandwich. Var så mycket mat så jag tog den vänstra sandwichen med mig hem till frukost imorgon!
 
Peace out!

Kommentarer

  • Elias säger:

    Men jäklar, är det du som är biffen?;)

    2012-10-27 | 15:03:08
  • mamma säger:

    bara en massa godsaker du frestar med, gissa om du får visa oss runt i godsakernas värld när vi kommer och hälsar på dig någon gång :) ha en fortsatt trevlig helg! Kraaaam

    2012-10-27 | 15:55:20
  • shrek säger:

    Det ser väl bra ut, men inte väldigt nyttigt.

    2012-10-27 | 21:56:46

Kommentera inlägget här: