linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Halloweeeeeeeeeeen party!

Kategori: Au Pair

Från att inte ha något att göra till att krasha cultural cares halloween party med massa härliga svenskar så är det nu dags för sängen.
Och jag säger bara passa er cultural care, för när ni släpper in stsare på era fester så snor de era priser ( 20dollar på cvs, som jag vann i bästa killutklädnaden, sen hitta jag ett kort till med 20dollar på marken ( hehe) :) Så jag kan inte klaga!
 
Grymt rolig kväll och imorgon väntar det mera Halloween i häxstaden Salem.
Mohahahahahah
 
 
PS. Passade även på att göra det första amerikanska hårfrisörsbesöket idag inne i Boston :)
Myket nöjd kille som nu slänger sig i sängen.
 
Over and UT!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Låter som en riktigt härlig och lyckad kväll :) Grattis till priset och kul att du även hittade en "slant".
    Så fin du blev i din nya frissa :) Hoppas du fick sova gott mitt hjärta och att en ny härlig dag väntar dig imorgon <3 kramar från mamma och filippa

    2012-10-28 | 07:38:28

Kommentera inlägget här: