linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Kickboxing och höst!

Kategori: Allmänt

Tror att alla tränarna på gymmet är ute efter att totalt mörda våra kroppar alltså! 
Detta passet idag var de jobbigaste jag varit på av alla hennes pass. Grymt skönt dock att få svettas ordentligt och känna att man lever. 
Vill se lite resultat nu :) Vilket jag gör, men lite otålig när det gäller träningsresultat och vill bara veta direkt :)
 
Hem och slöa lite på soffan och läsa lite bok ( eller skall det vara tidning mamma ? ;) ) 
 
Sen kom barnen hem och det är karatedags för T. Det är ganska kul att sitta och kolla på träningarna för ägaren är väldigt rolig och håller på att skoja hela tiden. Speciellt med T för han har en tendens att fjanta sig lite.
 
Sen skulle jag köra hem killarna till vp för han skulle ha dem ikväll då vm skulle på jobbmiddag. Fast vi kom inte så långt för S fastna på toaletten i nästan en timme, känner igen mig lite där faktiskt haha. Lagom till när man skall åka så är det dags för toabesök. 
Så vm hann komma hem och tog hand om barnen. 
 
Nu är det dags att dra till gymmet med Maggie :)
 
Peace out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    otålig?? inte mina barn väl?? det ger säkert resultat, du tränar mycket som du inte tränat förut, du som alltid vevat fram och tillbaka längd efter längd i bassängen :)
    Det var bra du läste bok (eller du hade någon mer med dig i soffan som du kunde läsa bok och tidning med;))
    Vilken tur för S att han har ngn som vet hur det är att behöva gå på toa, han har ju själva toakungen som aupair :)) kramis

    2012-10-25 | 06:52:16

Kommentera inlägget här: