linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Köra vilse i Natick

Kategori: Allmänt

Idag så tog jag det bara lugnt hela morgonen medans jag väntade på att någon skulle höra av sig ifall vi skulle hitta på något. Det blev en sväng till Natick för att träffa Adelina, Erna och Emelie på Natick Mall. Då var jag ju tvungen att inviga mina fina nya boots som jag köpte igår innan det var dags att vända hemåt för lite födelsedags middag för S som fyllde år i Torsdag och han ville att jag skulle vara med hemma då så det kunde jag väl vara tyckte jag.
 
 
När jag skulle hämta upp A och E så var det lite trixigt för att min gps fungerar bara när den själv vill så får försöka få vp att kolla på den nu i dagarna så att jag kan åka vilse och hitta rätt igen :) 
Så det jag får göra när jag skall åka är att slå upp det på datorn för att sedan ta ett litet foto med min mobil som jag sedan kan kolla på i bilen, och det har gått ganska bra än så länge. Missat att svänga några gånger, men jag har hittat rätt inom 5-10 minuter så det har inte varit så farligt!
 
Så här kan det se ut. Fast det bästa är att jag bor väldigt nära route 9 som går ända vägen till Boston och genom de största städerna på väg in till Boston så det är väldigt bra.
 
Nu är det dags för sängen för det är jobbdags imorgon!
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Snygga boots:) Hoppas VP kan kolla på din gps så du får lite bättre hjälp igen, annars kanske du kör vilse så du inte hittar tillbaks igen och det vore ju inte så bra ;) kramis

    2012-10-17 | 06:50:40

Kommentera inlägget här: