linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Kvällspromenad!

Kategori: Allmänt

Fick kvällen av idag för vm tog både S och T till gitarr och karate så jag fick lite extra tid hemma. Så jag tog Anna i kopplet och för att gå en powerwalk runda med henne. Trodde jag i alla fall. Det var mer hon som gick med mig hahaha. Hade en utstackad runda som jag tänkte gå men så kommer vi typ en tredje del sen vägrar hon gå längre. Drar lite i kopplet och får med henne några meter men sen lyckas hon dra av sig halsbandet, men lyckligtvis så lyckades jag få tag i henne direkt igen. Så det var bara att vända och gå tillbaka, sen har vi en mördarbacke för att komma in i området och upp till vårt hus, så jag tänkte att jag skulle utmana mig lite genom att springa upp hela vägen. 
 
Gissa vad?? Jag klarade det! :)
 
Så nu väntar jag på att vm skall komma hem så vi kan äta lite middag innan vi håller kväll!
 
Peace out!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ha ha vilken syn med lilla Anna ute och går med Linus <3 Tur för Anna att hon får lite motion det behöver hon nog. Hoppas du fick lite god mat när du Vm kom tillbaka och en trevlig kväll. kramisar

    2012-10-05 | 07:26:49

Kommentera inlägget här: