linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Månadsdagen!

Kategori: Allmänt

Har blivit lite dåligt med uppdateringar nu på sista tiden, men det skall förhoppningsvis snart fixas. 
Körde ett trippelpass på the Y idag, så himla gött, så nu är jag lagom slut och mör i hela kroppen och imorgon väntar förhoppningsvis ett dubbelpass.
 
Sen bar det av för att handla present till S för han fyller år idag. Och då passade jag även på att handla det omtalade USA chokladet Hershey's, får se om det är gott, fast det sparas tills fredags myset imorgon för idag är det cupcakes som gäller på grund av S födelsedag.
 
Fast nu så får jag återgå till jobbet (det är väldigt jobbigt att kolla på tv med barnen alltså!)
 
Sen blir det förhoppningsvis lite bloggande om den gångna helgen ikväll eller imorgon :)
 
Over and out!
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja det är inte klokt vad tiden går fort!!??!! Men det är så himla skönt att du trivs och har det bra ,det betyder allt för en mamma som är kvar hemma och längtar efter sin älskade mellanson <3 Ibland blir jag dock lite rädd att du jobbar lite för hårt i din familj...du får inte glömma att vila lite emellanåt med ;)
    Hoppas du hittade på en bra present till S och att ni hade en mysig kväll med cupcakes. kramis

    2012-10-12 | 06:57:17

Kommentera inlägget här: