linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Never give up!

Kategori: Allmänt

Det är aldrig försent att komma igång med träningen. Är väldigt imponerad av min styvpappa Håkan som tränar 2-3 timmar varje dag. Men sen har han också ett psyke av järn. Grymt imponerande.
Sen är jag imponerad av alla som går på klasserna med mig. Jag och alla 35 +are. De är så grymt motiverade och så duktiga. Helt sjukt alltså!
 
Körde i alla fall ett pass på gymmet imorse. Lite överkropp blev det, så tar vi ben och mage imorgon.
Nu sitter jag på Starbuck för att käka lite frukost och för att synka min ipod med spotify så att jag kan använda den igen för det har bestämt sig för att den inte vill connecta med nätet hemma, så detta fick då bli lösningen.
 
Passade även på att blogga lite och kolla lite universitet och nu bär det av hemåt för att Skypa lite med min kära mamma och förmodligtvis Filippa :)
 
Ha det bäst
 
Over and Out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja psyke av järn har han visst , men nu har han på inrådan av sin son dragit ner det en del och lagt om sin träning då den inte var ultimat :) Visst blev det lite skype med din mamma och Filippa (var det 7 timmar det blev eller;)) love you

    2012-10-25 | 06:54:51

Kommentera inlägget här: