linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Nightmares!

Kategori: Allmänt

Pissenatt har detta varit. Vakna kvart över två då jag drömde att jag körde rakt ut i vattnet med min bil.
Lyckades somna om för att vakna kvart över fem då jag var jagad av mördaren i Scream. Goodbye beautysleep här alltså. Och goodbye fredagsträning här okså.
 
Skitdag helt enkelt så här långt. Var bara att bege sig ner i sängen igen för att försöka hämta tillbaka några timmars sömn. Gå från sängen till soffan, laga lite lunch, soffan och tillbaka till sängen och nu väntar jag bara på att barnen skall komma hem, med full energi och allt.
Så det var ju bra ju. 
 
Peace out everybody!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Usch vad trist med sådana nätter :( tur att dom inte kommer så ofta... hoppas det blev en bättre natt i natt mitt hjärta <3

    2012-10-27 | 15:53:26

Kommentera inlägget här: